ارزش‌ها و فرهنگ نوآوری

ارزش و فرهنگ، محرک نوآوری است. اگر سازمان شما فاقد در DNA نوآوری خود است، چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ شرکت‌ها هنوز با این سوال دست و پنجه نرم می‌کنند و اغلب به مداخلات جزیره‌ای روی می‌آورند که متأسفانه فقط اثرات کوتاه مدت دارند. تغییر یک شبه اتفاق نمی‌افتد، اما روش‌های تاکتیکی وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا آینده را با در نظر داشتن بلندپروازی‌های بزرگتر، شروع کنید. توسعه فرهنگ نوآوری آسان نیست اما مطمئناً قابل دستیابی است. 

توسعه فرهنگ نوآوری

برای بقا و شکوفایی یک سازمان قابلیت‌های نوآوری، محور اصلی توانایی سازمان است و ایجاد فرهنگ نوآوری به منظور بسترسازی و ابزاری برای نهادینه‌سازی آن بسیار مهم است، اما دستیابی به آن آسان نیست. ما فرهنگ را نتیجه‌ای می­دانیم که ناشی از اعمال رفتارهای جدید، روش‌های جدید کار و اتخاذ ارزش‌های جدید است. ما به سازمان‌ها كمك می‌كنیم تا با ایجاد فرهنگ نوآوری، تشخیص و از بین بردن موانع نوآوری، تغییر سیستم نوآوری و ایجاد نوآوری، تحول ایجاد كنند. “نوآوری در فرهنگ سازمانی نمی‌تواند یک شبه رخ دهد. ما به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا به طور قابل توجهی شیوه‌های اشتباه مزمن خود را شناسایی و اصلاح کرده و فرهنگ خود را با کمک ما بهبود دهند. “

رویکرد اختصاصی

 

یک رویکرد یکپارچه و گسترده در زمینه نوآوری ایجاد می‌کنیم. یک چارچوب اختصاصی برای توسعه نوآوری با استفاده از روش‌های شناخته شده و با استفاده از تجارب متخصصان برجسته.

تغییر رفتار

 

به کارکنان می‌آموزیم که متفاوت فکر کنند تا بتوانند متفاوت عمل کنند. ما  با توسعه مهارت‌های اکتشافی که ظرفیت نوآورانه ایجاد می‌کند، تغییر رفتار را تسریع می‌کنیم.

مشارکت

 

ما با برنامه منحصربه فردی که برای هر سازمان طراحی می‌کنیم کارکنان را در فرایند نوآوری مشارکت می‌دهیم و از این طریق به رهبران نوظهور انرژی می‌دهید. از طریق یک برنامه یادگیری مشارکتی، تجربی و عمل‌گرا، مجریان برتر را توسعه می‌دهیم.

تأثیر را به حداکثر می‌رسانیم

 

ما تأثیرگذاری سازمانی را به حداکثر می‌رسانیم و راه‌حل‌های خلاقانه ایجاد می‌کنیم. برنامه اینوناب گروه ناب فرصت‌های متعددی را برای استفاده از دانش و مهارت‌های جدید برای مواجهه و رفع چالش‌های خاص کسب‌وکار ارائه می‌دهد.