مرکز نوآوری در محل

آیا از مشاوره‌های گسسته خسته شده‌اید؟ آیا سازمان شما نسبت به استفاده مستمر از مشاور مقاومت دارد؟ یک همکار کارآفرین و نوآور را به خدمت بگیرید تا به صورت مستمر در خدمت ارتقای تیم‌های نوآوری شما باشد.گروه ناب خدمت ویژه‌ای را طراحی کرده است تا یک مرکز نوآوری را در داخل شرکت مشتری ایجاد کرده و راهبری کلیه فعالیت‌های از خلق ایده تا عرضه به بازار را ناوبری ‌کند. این کار از طریق تعامل با کلیه واحدهای سازمانی و حضور و مدیریت مستمر حاصل می‌شود تا به سازمان این اطمینان را بدهد که:

 

  • طرح‌های نوآوری از مرحله طراحی تا اجرا زیر نظر یک مرکز حرفه‌ای و علمی به خوبی هدایت می‌شود.
  • چراغ نوآوری در سازمان خاموش نمی‌شود و با نوآوری مانند طرح‌های زودگذر برخورد نمی‌شود.
  • تحولات محیطی رصد شده و در هر برهه زمانی طرح‌های مورد نیاز برای حفظ برتری سازمان تعریف خواهد شد.

پشتیبانی مستمر و انعطاف‌پذیر از تحولات دگرگون‌ساز

بعضی اوقات سرعت به ثمر رساندن ایده‌ها از مربیگری کارکنان داخلی مهمتر است. ما دریافتیم که همیشه یک رابطه جایگزینی وجود دارد. هنگامی که شما می‌خواهید یک کار پرریسک را انجام دهید و یا احتمالاً می‌خواهید بهترین رهبر ممکن در زمان حساس تیم شما را هدایت کند. شما ممکن است سعی کرده باشید با مدیران پروژه داخلی کار کنید، اما این کار نیز تنگناهای خاص خود را دارد مانند فقدان دانش عمیق و به روز، فقدان تجربه بیرون سازمانی، مقاومت‌های داخلی به دلایل ساختارهای وظیفه‌ای، فقدان تخصص‌های چندرشته‌ای و غیره.آنچه شما نیاز دارید همکاری است که در توسعه مشتری، طراحی آزمایش و مدل‌سازی کسب‌وکار تبحر داشته باشد. شخصی که فضاهای خالی بازار را کشف می‌کند و راه‌حل‌های غیر خطی را ارائه می‌دهد. شخصی که می‌تواند راه‌حل‌ها را به فرضیاتی قابل آزمایش ترجمه کند. 

ما می‌دانیم یافتن همکاری که نه تنها بتواند در مورد همه موارد فوق سخنرانی کند، بلکه در حین هدایت تیم نیز آن را اجرا کند آسان نیست. ما امکان یک همکاری استراتژیک را با سازمان‌هایی فراهم کرده‌ایم که می‌خواهند همواره یک مشاور اجرایی را در کنار خود داشته باشند تا فارغ از بخش‌های وظیفه‌ای به تعالی سازمانی خارج از سازمان فکر کند و با محک زنی با سایر رقبا سازمان را به سمت فضاهای خالی رهنمون کند.  به خاطر داشته باشید که در هر زمانی تخصص‌های خاصی برای حل مسائل سازمانی ممکن است مورد نیاز باشد لذا در یک فرایند بلندمدت بیشتر کارکنان (اگر نگوییم همه که هدف غایی است) باید درگیر نوآوری شوند. 

داشتن یک همراه دائمی برای اطمینان از استمرار موفقیت در شرایط عدم قطعیت و تزریق دانش به شکل مستمر به درون سازمان می‌تواند خلاءهای فعالیت پروژه‌ای را از میان ببرد.

نتایج نوآوری در محل

مشتری شما کیست؟ وضعیت فعلی آنها چگونه است؟ برای کمک به آنها می‌توانید چه چیزی را بهبود ببخشید؟

تقویت قابلیت‌های نوآوری تیم‌های شرکت

مشتری شما کیست؟ وضعیت فعلی آنها چگونه است؟ برای کمک به آنها می‌توانید چه چیزی را بهبود ببخشید؟

وضوح مشتری هدف

آیا واقعاً فرصتی در بازار(حوزه خودتان) وجود دارد یا شما دنبال یک بازار(سایر حوزها) دیگر هستید؟

وجود شکاف در بازار

بعید است اولین ایده‌ای که به ذهن می‌رسد بهترین ایده باشد. خلاقیت در این فرآیند بسیار مهم است.

ارائه راه‌حل‌های شفاف

مهمترین فرضیات در مورد راه‌حل چیست؟

ترجمه ایده‌ها به فرضیه‌های قابل آزمایش

چه آزمایشی را می‌توانید برای صحه‌گذاری مفروضات انجام دهید که به کمترین زمان و هزینه نیاز داشته باشد؟

طراحی آزمایش

چه راه هوشمندانه‌ای برای کسب ارزش از نوآوری انجام شده وجود دارد؟

مدل سازی کسب‌وکار

بینش های مرتبط