قابلیت آینده‌نگری خود را توسعه دهید

درک آینده چیزی است که سبب تمایز شما می‌شود – خوانش‌های مختلفی از آینده وجود دارد تا زمانی که یکی از آنها محقق شود.  خدمات مشاوره ما به گونه‌ای طراحی شده است که شما را حول یک چشم انداز مشترک از آینده‌های ارجح منسجم و هدایت می‌کند تا استراتژی‌های برنده‌ای را برای شکل دادن فعالانه آینده بسازید.

چه بخواهید با رویکرد ما به نتایج سریع برسید، چه بخواهید توانایی و فرآیندهای آینده‌نگری بلندمدت در سازمان خود ایجاد کنید، یا هر نیاز ویژه دیگری در این بین، ما برای کمک و تقویت شما آماده هستند.

 

 

ما خدمات مشاوره خود را برای بهبود بلوغ آینده‌نگری شما ارائه می‌دهیم

 

 

هدف اصلی خدمات مشاوره ما تسهیل و توسعه آینده‌نگری و تجهیز شما به مجموعه مهارت‌هایی است که بتوانید دنیایی که به سرعت در حال تغییر است را درک کنید و تصمیماتی برای آینده بگیرید.
ما نیازهای هر مشتری را از طریق مدل بلوغ آینده‌نگاری تعیین می‌کنیم. ما  خدمات خود را به شکلی اختصاصی، متناسب با نیازهای سازمان طراحی و اجرا می‌کنیم. ما به شکلی نتیجه گرا آینده صنعت و شرکت را به تصویر می‌کشیم و با کمک رهبران سازمان آینده محتمل را ارزیابی می‌کنیم.

آیا می‌خواهید آینده‌نگری به شکل مداوم برای سازمان‌تان انجام شود؟

 خدمات ما

 

تحلیل و بینش آینده‌نگر: می‌خواهید در زمان تحقیق خود صرفه‌جویی کنید، نظر یک شخص خارجی متخصص را دریافت کنید یا فرصت‌های نوآوری را در زمان مناسب کشف کنید؟ ما به شما کمک می‌کنیم تا مرتبط‌ترین روندها، ریسک‌ها و فرصت‌ها را برای سازمان خود شناسایی کرده و به شما نشان دهد که چگونه آنها را در استراتژی‌های خود به کار ببرید.  
ایجاد شایستگی آینده‌نگاری:  ما به شما کمک می‌کنیم کار آینده‌نگاری را شروع کنید، توسعه مهارت‌های آینده‌نگاری را تسهیل می‌کنیم و شما را با مجموعه مهارت‌هایی تجهیز می‌کنیم تا در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، تصمیم‌های مطمئنی را برای آینده بگیرید.  
آینده‌نگری در عمل: آیا می‌خواهید روند آینده‌نگری خود را آغاز کنید؟ یا شاید می‌خواهید محصولات، خدمات یا نیازهای مشتری جدید را آزمایش کنید؟ ما با تمرکز بر آزمایش و بینش‌های عملی، شما را در کمترین زمان به اهدافتان می‌رساند.
آینده‌نگری مستمر: ما به عنوان یک شریک استراتژیک در کنار شما خواهیم بود تا به شکلی مستمر از خدمات حرفه‌ای ما برخوردار باشید و بخش رصد، اسکن کردن و پایش را از یک مشاور حرفه‌ای دریافت کنید. 
تماس با مابرای ارتباط با کارشناسان ما کلیک کنید
افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است

بینش‌های مرتبط

بازار کشاورزی عمودی
دسامبر 23, 2022

آینده کشاورزی: بازار کشاورزی عمودی

رقابت مبتنی بر پلتفرم بسیاری از بخش‌ها را تغییر داده است. اکنون هر شرکتی برای رشد و توسعه خود ...
Continuous-innovation-VS-disruptive.
سپتامبر 18, 2021

پنج نوآوری دگرگون ساز که در سال 2021 بر صنایع مختلف تأثیر می‌گذارد

به نظر می‌رسد پنج فناوری نوظهور در طی سال‌ها‌ی آینده، آماده تحول در جهان پس از کرونا ...
نوآوری آب
فوریه 7, 2023

آینده آب: نوآوری‌ها پایداری و انعطاف‌پذیری آب

رقابت مبتنی بر پلتفرم بسیاری از بخش‌ها را تغییر داده است. اکنون هر شرکتی برای رشد و توسعه خود ...
اقتصاد کشاورزی
دسامبر 23, 2022

آینده کشاورزی: قابلیت اقتصادی کشاورزی عمودی

رقابت مبتنی بر پلتفرم بسیاری از بخش‌ها را تغییر داده است. اکنون هر شرکتی برای رشد و توسعه خود ...