بینش و استراتژی رشد

 

صنعت شما به سرعت در حال تغییر است. چگونه استراتژی رشد به شما کمک خواهد کرد

تا حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهید؟

بینش

چطور می‌توانید دگرگون‌ساز باشید؟

صنایع در معرض دگرگون‌سازی هستند. دیجیتالیشدن ، حتی قویترین رهبران بازار را وادار می‌کند تا شتاب بیشتری بگیرند.  مشاوره استراتژی سنتی در حال افول است و قادر به خلق جایگاه منحصربه فرد برای شرکت نیست. در چنین وضعیتی ما به سازمان‌های بزرگ کمک می‌کنیم تا به آینده فکر کنند.

گروه ناب در شکل‌گیری و اجرای استراتژی‌های رشد از سازمان‌های پیشرو پشتیبانی می‌کند.

خدمات مشاوره گروه ناب

چارچوبی برای رشد

شکل‌دهی یک ماموریت رشد قدرتمند

 

ما به شما کمک می‌کنیم تا  محرک‌های دگرگون‌سازی  را به یک ماموریت رشد قدرتمند ترجمه کنید. یک چارچوب رشد ساختاریافته راهنمایی برای رشد آینده شما فراهم خواهد کرد.

متمرکز بر دیده‌بانی فناوری

 

هوش مصنوعی ، بلاکچین، رباتیک … فناوری‌های مختلفی هستند که می‌توانند صنعت شما را دگرگون کنند. ما با هم فناوری‌هایی را شناسایی خواهیم کرد که بیشترین تأثیر را روی سازمان شما خواهد گذاشت.

صنعت متمرکز- بررسی بازار

 

دگرگونی از رقبای فعلی شما ایجاد نمی‌شود، بلکه از خارج از صنعت شما به وجود می‌آید.  پیشگامان نوآوری قادر به راه‌اندازی محصولات و خدمات متقابل صنعت هستند.  ما به شما کمک می‌‌کنیم تا این فرصت‌ها را شناسایی کنید.

بازنگری دارایی‌ها و ساختار پورتفولیو

 

برای اینکه سازمان شما بتواند رشد کند، باید دارایی‌های اصلی و عوامل رشد خود را بشناسید و سرمایه‌گذاری را روی پورتفولیوی محصولات و خدماتی که ارزش ایجاد می‌کنند متمرکز کنید. ما شما را در تصمیم‌گیری صحیح در مورد هریک از افق‌های نوآوری راهنمایی می‌کنیم.

ارزیابی فرصت‌های همکاری

 

دیجیتال شدن زنجیره‌های ارزش را متحول می‌کند و موانع بین صنعتی را از بین می‌برد. شناسایی و انتخاب شرکای مناسب به شما امکان می‌دهد سریعتر رشد کنید. تجربه صنعت به ما اجازه می‌دهد تا فرای مرزها نگاه کنیم.

کشف فرصت‌های مدل کسب‌وکار

 

تحقیقات اثبات می‌کند که بیشترین ارزش رشد را می‌توان در صورت کشف و به کارگیری مدل‌های جدید کسب‌وکار بدست آورد. ما به شما كمك می‌كنیم تا مطابق با اکوسیستم پیرامون سازمان خود را تجسم کنید و مدل کسب‌وکار مناسب را برای کسب منابع جدید ارزش شناسایی كنید.