آینده پژوهی بخش دولت و فناوری‌های عمومی

آینده پژوهی بخش دولت و فناوری‌های عمومی و برنامه‌ریزی نوآوری اقدامات خود را بر بخش دولتی و مشتریان غیر نظامی متمرکز می‌کند. این کار حول برنامه‌ریزی نوآوری برای حوزه دولتی و عمومی متمرکز است، اما حوزه‌های تخصصی جدیدی در حال حاضر در حال توسعه هستند.

 

 

خدمات مشاوره ما 

 

چرا به برنامه‌ریزی فناوری و نوآوری در حوزه‌های دولتی و عمومی نیاز است؟

به دلیل درجه بالای مقررات، امنیت و بازار راه حل‌های فنی و مفهومی آن با سایر بازارها بسیار متفاوت است. این در مورد نیازمندی‌های ساختاری نیز صادق است.

به طور بالقوه، بازیگران دولتی باید با تعداد نامحدودی از سناریوهای تهدید مقابله کنند و در صورت امکان از آنها جلوگیری کنند. این امر فرموله کردن خواسته‌های دقیق و اهداف مشخص به منظور ارائه راه حل را بسیار دشوار می‌کند و از طرف دیگر بهترین پشتیبانی ممکن اما مقرون به صرفه را برای فعالیت‌های عملیاتی تضمین می‌کند. این امر به ویژه برای بازیگران بخش دولتی، مهم است. این وضعیت هم برای ارائه دهنده و هم برای مشتری مشکلاتی ایجاد می‌کند. در حالی که اولی اطلاعات دقیق کمی در مورد آنچه که بازیگران امنیتی واقعاً به آن نیاز دارند در اختیار دارد، دومی هیچ اطلاعات قابل اعتمادی در مورد ارزش افزوده بالقوه یک راه حل گران قیمت در اغلب اوقات ندارد.

چرا با ما همکاری کنید؟

آیا سازمان شما وظایف عمومی (وزارتخانه‌ها، ادارات عمومی و مؤسسات با مسئولیت‌های ایمنی عمومی و پدافند غیرعامل، اپراتورهای عمومی زیرساخت‌های حیاتی و غیره) را به عهده دارد؟ آیا بر پروژه‌های تحقیقاتی تمرکز می‌کنید که به دنبال راه‌های بهتری برای توسعه یا تهیه راه‌حل‌های مناسب برای این وظایف هستند، با هدف اجرای آن‌ها به بهترین شکل ممکن؟

 

 خدمات ما

 

ما نیازهای فعلی و آینده شما را برای راه حل‌های نوآورانه تحلیل می‌کنیم.

◊ ما بر روی تحقیقات جدید و آنچه بازار ارائه می‌دهد، تمرکز می‌کنیم. راه‌حل‌های ممکنی که نیازهای شما را برآورده می‌کند تحلیل و سازمان شما را با یک نمای کلی از قابلیت‌های آینده آشنا می‌کنیم.

◊ بر اساس نیازهای شما، ما نقشه‌های راه و برنامه‌های عملیاتی را توسعه می‌دهیم.

◊ ما ارزش عملیاتی راه‌حل‌های مختلف را در گسترده‌ترین سناریوهای کاربردی تعیین می‌کنیم و بهترین‌ گزینه‌های مقرون به صرفه و ممکن را تعیین می‌کنیم.

◊ ما فقط بُعد فناورانه را در نظر نمی‌گیریم، بلکه به شما در مورد مقبولیت (اجتماعی) و با توجه به مسائل سیاسی و اجتماعی بیشتر یک راه حل پیش بینی شده (تعامل انسان و فناوری، آزادی‌ها، حق حریم خصوصی و غیره) توصیه می‌کنیم.

◊ ما به شما در مورد اجرای موثر راه حل‌های جدید در سازمان خود کمک می‌کنیم.

◊ ما ا در راه اندازی سیستم مورد نیاز در سازمان برای مدیریت مداوم نوآوری و توسعه قابلیت‌ها حمایت می‌کنیم.

تماس با مابرای ارتباط با کارشناسان ما کلیک کنید
افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است