آموزش نوآوری 

ما به شما کمک می­‌کنیم تا نوآوران بهتری شوید

نیروی انسانی نقشی بی بدیل در پیشبرد اهداف و توانمندسازی سازمان دارد. با گذر زمان و افزایش تحولات فناوری رقابت بر سر جذب نخبگان و از آن مهمتر توانمندسازی کارکنان به منظور افزایش نوآوری،‌ اهمیت بیشتری می‌یابد. تحول در یک کسب‌وکار با تیم‌هایی که برای اجرای استراتژی‌های نوآورانه و تغییر کار می‌کنند، آغاز و به پایان می‌رسد. ما به بخش‌های مختلف صنعت و شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا بتوانند با توانمندسازی تیم‌ها و پرورش نیروهای انسانی نوآور،‌ در جهت تحقق اهداف مشترک حرکت کنند.

گروه ناب با شرکت‌ها و سازمان‌ها همکاری می­کند تا استعدادها و رهبری سازمان را برای دستیابی به نتایج نوآوری موفق، قابل اعتماد و با شتاب، سازماندهی و توانمند کند. نوآوری فقط داشتن ایده­های خوب نیست. بلکه نیازمند ساختارها و مهارت­‌های مناسب شرکت برای تبدیل ایده­‌های خوب به واقعیت است. پس از عارضه‌­یابی و ارزیابی نوآوری وضعیت فعلی شرکت، ما روشی متناسب با مدیریت و همسو با استراتژی‌­های شرکت را طراحی می­کنیم. ما با همکاری مشتریان‌­مان،‌ روش­‌ها و رفتارهای جدیدی را در شرکت پرورش می‌­دهیم که به رشد کمک می‌­کند.

صرف میلیاردها تومان برای حقوق و دستمزد و مشوق­‌های نوآوری باعث خلاقیت شرکت شما نخواهد شد. همچنین نوآوری جهشی را نمی‌توان تفویض کرد. کسانی که درگیر اجرای نوآوری هستند باید در تولید آن نقش اساسی داشته باشند. حتی سازمان‌­هایی که ضرورت مشارکت کارکنان خود در نوآوری استراتژیک را تشخیص می‌­دهند، ممکن است از بینش، ابزار و مهارت نوآوری لازم برای استفاده از اصول نوآوری استراتژیک در چالش­‌های خاص کسب‌­وکار برخوردار نباشند.

تحول در یک کسب‌وکار تنها از طریق تیم‌هایی که برای اجرای استراتژی‌های نوآورانه کار می‌کنند، آغاز و به پایان می‌رسد. ما به بخش‌های مختلف صنعت و شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا بتوانند با توانمندسازی تیم‌ها و پرورش نیروهای انسانی نوآور،‌ در جهت تحقق اهداف مشترک حرکت کنند.

برنامه جامع ارزیابی و توسعه نوآوری کارکنان با تمرکز بر ارزیابی DNA نوآوری کارکنان متمرکز شده است. پس از ارزیابی مهارت نوآوری کارکنان برنامه‌ای اختصاصی برای افزایش مهارت نوآوری سازمان طرح‌ریزی می‌شود.

در ابتدا کارکنان نوآور هستند، نه شرکت

رویکردهای آموزشی

 

کارگاه‌های آموزشی ما طیف وسیعی از مباحث نوآوری را به طرز کاملا جذاب،‌ عملی و تجربی در بر می‌گیرد. رویکرد ما این اطمینان را می‌دهد که شرکت‌کنندگان نه تنها در معرض مفاهیم کلیدی نوآوری قرار می‌گیرند بلکه تجربیات دست اول و دانش جدید را نیز کسب می‌کنند که می‌تواند آنها را برای مواجهه با چالش‌های دنیای واقعی آماده کند.

رویدادهای آموزشی گروه ناب از یک کارگاه ۲ ساعته برای هیات مدیره و مدیران ارشد تا کارگاه‌های چند روزه در سطح شرکت یا بخشی از شرکت می‌شود. همچنین یک برنامه جامع شرکتی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها طراحی شده است که می‌تواند به شرکت‌ها در اجرای یک برنامه جامع نوآوری عملگرا کمک کند.

 

 کارگاه‌های آموزشی نوآوری

 

ما برای هر سازمان با توجه به قابلیت‌های نوآوری و ویژگی‌های منابع انسانی سازمان، اقدام به طراحی کارگاه‌های آموزشی همراه با مطالعات موردی مرتبط با سازمان مشتری می‌کنیم. رویکرد دوره‌های آموزشی اختصاصی ما این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا آموزش در خدمت سازمان قرار گیرد و نه سازمان در خدمت آموزش. برخی از کارگاه‌های نوآوری که می‌توانند به صورت اختصاصی و  برنامه‌های مستقل نیز ارائه شوند. بعضی از کارگاه‌های اختصاصی ما:

نوآوری دگرگون‌ساز

DNA نوآور

فرآیند نوآوری

سرمایه نوآور

تفکر طراحی

نوآوری مدل کسب‌وکار

استراتژی اقیانوس آبی

استراتژی‌های نوآوری